Žaneta - Jsem šťastná a vy?

19.10.2011 14:19

 

Život není peříčko, ale já ho beru s Láskou a jsem šťastná

 

Je zvláštní, i když jsem již tři měsíce ve fázi hledání práce, cítím poslední dobou vnitřní klid, tolik lásky k životu, k ostatním lidem, sama k sobě, prostě k celému Vesmíru. Kolikrát si říkám, že v okolí co mají práci, zdaleka nejsou tak šťastní a tak vyrovnaní. A samozřejmě ještě se někdy derou na povrch staré vzorce, a jejej nesmím to dávat tak najevo, přece musím se chovat podle mé situace...:-DD Jestli mi rozumíte.....:-) Občas musím odolávat také tlakům okolí, ve smyslu, ale v této době si nemůžeš tak vybírat. Ale snažím se stát hlavně sama při sobě a poslouchat svou intuici a srdce.

Bydlíme s přítelem v Přerově, ale protože tady ani v okolí se mi nedaří žádnou práci sehnat, uvažujeme teď opravdu reálně se přestěhovat do Brna, kde přítel dojíždí za prací. Mě to problém nedělá, naopak mě to tam táhne, protože jsou tam větší možnosti. A hlavně tam budu moci chodit  na duchovní přednášky a kurzy, které mě zajímají.

Občas lítám hlavnou v oblacích, takže jsem ráda, že mě přítel Honza dokáže uzemnit.....:-) Je přece jenom kozoroh, kdežto já jsem lvíček. Někdy ho zlákám i na nějakou přednášku, nebo si doma vykládáme kartičky, za což jsem ráda, že je k těmto věcem tak nějak otevřený.....:-) Teď v posledních dnech mám pocit, že hledáme tak nějak každý sám sebe.

Plánujeme poté co si najdu práci, založit rodinu, těším se na dušičku, která si nás vybere.

Přeji Vám láskou naplněné dny.

S láskou a úctou Žaneta

 

PS:  Ráda bych ještě uvedla, přítel co si neodvodí rozumem, tomu nějak moc nevěří. Řekla jsem mu, zkus ve chvíli poprosit anděly s čímkoliv a oni ti pomohou. Poprosila jsem předtím ještě andílky, aby mu tak nějak ukázaly, že to tak opravdu je.  Vyprávěl mi, že spěchal jednou na vlak z práce domů (po cestě poprosil andílky, aby to stihnul), dobíhal na poslední chvíli, ale vlak mu před očima ujel. Šel po schodech dolů čekat na další vlak, ale slyšel jak onen vlak, který mu ujel najednou brzdí. Šupky do něj naskočil a jel domů. Úžasný příklad od andílků jak pomáhají. Stačí jen požádat.

 

Tak jen takový malý dodatek, třeba inspiruje i ostatní lidičky.....:-)

—————

Zpět


Diskusní téma: Žaneta - Jsem šťastná a vy?

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.


Pagerank změřil www.CZIN.eu