Pavol - služebník Ježíše Krista

18.02.2012 12:04

 

JAK  JSEM K SOBĚ PŘIJAL JEŽÍŠE

 

Rád bych napsal jak jsem přijal do svého srdce Ježíše.

Začalo to všechno tím, když jsem byl malý chlapec, a moje babička mně brávala do kostela.

Neuvědomoval jsem si tenkrát moc pojem víra, ale vždy se mi líbilo jak pan farář kázal,

rovněž jsem pravidelně ministroval a to mi zůstalo do dneška. Jen s jedním zásadním rozdílem, že chci být služebníkem Ježíše Krista.

Chodil jsem pravidelně do kostela a pravidelně jsem se modlil.

Před 3 roky mně navždy opustila babička a já jsem věděl, že tu se mnou je. Že se jen oddělilo tělo od duše, ale ve své podstatě se vlastně nic nezměnilo.

Tehdy jsem začal promlouvat s Ježíšem prosil jsem ho ať mně k sobě příjme a stane se mou

součástí, součástí mého srdce ať mně naplní poznáním a vírou.

Nepřišel ke mně ze dne na den, rovněž jsem ze dne na den nedošel poznání, ale chtělo to

svůj čas. Ježíš mi ukázal tu správnou cestu, že zrovna já Palo jsem měl to štěstí a jsem

tím vyvoleným jeho učedníkem. Věřte, není to jednoduchá cesta, je to cesta skromnosti,

upřímnosti, dobrosrdenství, lásky k bližnímu svému, cesta úcty a cesta odříkání.

Jenže čeká na Vás ta největší odměna a tou je láska Ježíše Krista která je věčná a nekonečná po všechny věky věků.

Ježíš Kristus se jednoho dne vrátí až náš svět bude na pokraji zkázy a konce.

Ježíš je soudcem živých i mrtvých on jediný je král on jediný je ten nejvyšší.

Mnozí lidé si neuvědomují , že Ježíš byl právě za naše hříchy ukřižován, vykoupil nás svou smrtí, vrátil se – vstal z mrtvých.

Proto se modleme za hříšniky i naše nepřátele aby došli milosrdenství. Odpouštějme si  jak

nás to Ježíš naučil. Rozdávejme tu lásku skrze něho kolem sebe, konejme to nejlepší.

Ježíš nás pozoruje jak se chováme a právě u posledního soudu nastane ten okamžik pravdy

a naše skutky budou sečteny. Pokud člověk hřešil, dal se na cestu pokání prosil o odpuštění

pána Ježíše bude mu odpuštěno.

Amen pravím Vám. Již ne ja ale Ježíš ve mně přebývající. PAVOL

 

—————

Zpět


Diskusní téma: Pavol - služebník Ježíše Krista

Datum: 13.03.2012

Vložil: katka

Titulek: opravdu Ježíš.nebo je to metafora..!?

jak si je tenhle pán jist,že ho neposedla astrální bytost,ale opravdu je s vědomím Ježíše...!?nebyl to ježíš co říkal:"nesuď nebo budeš souzen..?"
s láskou katka
PS:už na to upozorńoval Petr Chobot o morfogenetickém poli osoby co tu byla ,ale není to opravdu ona....!?

—————



Pagerank změřil www.CZIN.eu