MNZ - 12.11.2012

15.11.2012 17:38

Téma: Poruchy příjmu potravy (bulimie), ženskost, ženství...

host - Magda Křepelková

 

S hostem - Magdou Křepelkovou - jsme probírali jaké jsou poruchy příjmu potravy, co je to bulimie, co je anorexie, jaký vliv mají na ženskost a ženství a jak psychický stav ovlivňuje vznik těchto potíží. Pokud jste tento díl nestihli, určitě si poslechněte některou z repríz. Magda je velmi živelná, přímá a ženská, tak si poslech krásně užijte. :) Poslech zde.

 

MEZI NEBEM A ZEMÍ ze dne 12.11.2012
středa 14.11.2012 23-24h 1.repríza
neděle 18.11.2012 01-02h 2.repríza
pondělí 19.11.2012 20-21h 3.repríza
středa 21.11.2012 23-24h 4.repríza
neděle 25.11.2012 01-02h 5.repríza

 

Pokud byste se rádi zúčastnili nějaké akce s Magdou Křepelkouvou - přednáška, seminář, ženské setkání - uvádím zde kontakt:

Magda Křepelková - www.zenyvpohode.cz.

 

Kniha - prvotina, kterou Magda napsala a vydala, se jmenuje PŘÍBĚH ŽENY. Objednat si jí můžete např. U Džoudyho, případně kontaktujte přímo autorku. :)

 

Příjemný poslech repríz pořadu Mezi nebem a zemí...

Majka ROB

 

 

 

 

 

—————

Zpět


Diskusní téma: MNZ - 12.11.2012

Datum: 16.11.2012

Vložil: Magda Křepelková

Titulek: co také umí kniha Příběh ženy

Vždy jsem dojatá, že někoho má kniha dovede k mailu a napíše mi jako reakci svůj příběh. A když to je ještě k tomu muž, tak mě to úplně nadchne. :-) Dal mi svolení mail zveřejnit. Jako naději pro ženy a jako inspiraci pro muže. Moc děkuji..

Ahoj Magdo, jsem 26 let manžel Lenky. Možná jsme se prý viděli na Sebě u Jany...nevím..... ale vím že si Lenka dopisuje s nějakou Magdou Křepelkovou ( e-mail Studia Life máme společný ) a nějak jsem si vzpomněl že jsem to jméno někde viděl......aha...na knížce kterou máme na stolku v práci a kterou si můžou klienti koupit.....tak jsem si říkal : "co kdyby se mě někdo zeptal, co to vlastně nabízíme" ..tak jsem si ji přečetl.....joj...to se mi nakonec ulevilo, že jsem snad před lety včas zachytil změny na své ženě.....já tvrdej chlap (nu což, jsme přeci pány tvorstva) a ona začla jezdit na "nějaký" semináře....vždy když se vracela, tak jsem nevěděl, jestli se tentokrát bude balit a stěhovat od nechápavýho řepy, nebo mě k smrti umiluje.... nerozuměl jsem jejím pocitům a nechápavě jsem zdáli přihlížel...... ale nějak jsem začal tušit, že musím něco udělat, že pokud nepůjdu své ženě naproti a nebudu se zajímat o její touhy, cíle, vize a obzory.....tak to nedopadne dobře....že se začnem oddělovat, že se přestanem vzájemně svěřovat se svými záležitostmi, že nakonec skončíme jen u společného placení nájmu a že nám bude možná fajn tak akorát u táboráku s kamarádama.......a pak jednou přijdu domů a budu tam sám......a já asi budu tušit proč......a tak jsem si procítil, že takhle to nechci. A začal jsem se zajímat co to vlastně dělá? Co jí to bere? Proč je jí v tom dobře? A tak jsem začal pozorovat i lidi kolem ní....nejdřív mi připadali tak trochu prdlý, zpívali, objímali se, těšili se na další příště.....ale nějak jsem podvědomě cítil že neublížej, že byť si říkám jak jsou ujetý tak se taky těším na jejich další setkání třeba u nás....pak jsem si s nima párkrát zazpíval, zameditoval, zkusil konstelace....přešel rok, dva....pět...deset......dnes vím že jsem náš vztah před pádem do Macochy zachytil snad včas....byť máme s Lenkou na různé věci odlišné názory, nějak to krásně funguje, mluvíme o všem, zajímáme se o věci toho druhého.....oba pořádáme různá setkání a snažíme se naše poznání posílat dál....ona si dělá své, já své.....a myslím že to takhle může být. Ale pořád je dobré neusnout, zachytit včas že něco třeba ujíždí jinam....prostě být přítomni jeden druhému a mluvit..... proč to všechno píšu?....po přečtení Tvé knihy jsem si připadal jako elektrikář kterej má před sebou třeba 5 drátů....údajně všechny bez proudu, tak jde a začne je stříhat.... po čtvrtém ho zavolají na sváču.....sedí, jedí.....a pak přijde mistr a řekne: " chlapi, bacha...ten kdo bude stříhat ty dráty, tak čtyři jsou bez proudu, v tom pátým černým je 220 voltů bez chrániče.......beru žínku a otírám si čelo........ Dík za pěknou knihu.... ( jo a protože ji prodáváme, tak jsem si ji nekoupil, jen přečetl....takže náhradou nabízím třeba masáž zdarma....ale musíš říct že jsi " ta Magda" ... ) )
Ahoj...Karel

—————



Pagerank změřil www.CZIN.eu