Mimozemšťanka - dotaz z 6.9.2011

08.09.2011 18:52

 

Hezký den, Maji,
Nějaký čas, už asi rok a půl cítím že se se mnou něco děje. Táhne mě to k věcem mezi nebem a zemí (cesta se mi otevřela v roce 2007 kdy mi umřelo miminko v 9. měsíci těhotenství), a pomalu se mi mění i mé priority v životě. Čím více se těmito věcmi zaobírám (dělám thajské masáže, jsem zasvěcena do všech 3 stupnů reiki, dokážu pěkně vykládat taroty - nevykládám budoucnost, jen objasnuji vztahy, praktikuji sebeléčení), tím více cítím energie kolem mne.

Můj problém je s vysokou emocionalitou, která mě vyvádí z pocitu pohody. Cítím se vyplašená, mám strach, občas úzkost, když jdu do hypermarketu hned cítím negativní energie, jdu kolem člověka a cítím z něj každou energii, vykládám karty a všechnu bolest dotyčného cítím tak, že je mi na zvracení)... Nevím jak s tím naložit, nevím jak se ukotvit. Mám strach v mém rozvoji pokračovat dále, bojím se že to neunesu. Nebo je má cesta jinde? Nebo si dělám příliš hlavu? Mám tříletou dcerku, narodila se rok po tom předchozím miminku, dobrého muže.

Děkuji moc, Mimozemšťanka
 

Odpověď:

Milá Mimozemšťanko,

Z vašeho psaní cítím, že jste velmi dobře nastartovaná a máte jasně daný směr, kterým jdete. To je obdivuhodné, co všechno zvládnete a čemu se stíháte věnovat. Jste nádherná bytost a Žena s velkým „Ž“.

 

Vaše potíže vznikají z přílišné citlivosti, kterou vám přináší sedmičky ve vašem datu narození. Lidé jako vy, se dokáží rychle rozplakat i rozesmát. Vnímají nálady i energie, které je obklopují. Jsou nastavení na pomoc druhým a berou ji velmi vážně. Někdy tak moc, že se vám může dělat špatně, při výkladu karet. Určitě o sobě víte, že máte léčitelské schopnosti.

Navíc v této době, plné změn a nových energií, jež k nám proudí z vyšších dimenzí, je citlivost a nebo až přecitlivělost problémem mnoha lidí. Ukotvovací afirmace - "Mé srdce je diamant a je spojené s milovaným srdcem Matky Země. Každý můj krok, dotek chodidla povrchu země, toto spojení umocňuje a posiluje. Miluji tě, Matko Země."

 

Abyste zvládala vaši citlivost přiměřeněji, bylo by dobré naučit se nějaké techniky ochrany. Jednoduše se ochraňujte před energiemi, které vás vysilují a negativně ovlivňují. Každé ráno si například  vizualizujte okolo sebe obal z bílého světla. Tento obal vás ochrání před negativními energiemi. Je mnoho podobných technik, včetně afirmací, ze kterých si můžete vybrat tu, se kterou nejvíc souzníte.

Neméně důležité je večer provést „duševní hygienu“. Ve zkratce projít celý den, odpustit si případné „nezdary“, pochválit se za vydařené věci a požádat (nejlépe AA Michaela, který svým mečem tyto pouta přetíná) o přetnutí energetických pout, které ubírají energii, škodí vám a nejsou v souladu s dobrem a Láskou. Vizualizovat si opět, že se to děje.

Choďte hodně ven, do přírody, kde dochází přirozeně k očistě našeho energetického pole. Budete se po takové procházce v lese cítit jako znovuzrozená. 

 

Drahá Mimozemšťanko, jste na cestě svého srdce. I kdybyste se pokusila sejít z této cesty, stejně vás to tam dostrká zpět. Máte své poslání i zkoušky, jako všichni zde. Vy navíc máte rovinu Saturnu, která je o speciálních učebních lekcích v souvislosti s karmou. Můžete si to sama dát do souvislostí s tím, co jste již prožila. Ale vězte, že vše, co jste si uložila, před svou inkarnací do tohoto života, zvládnete. Jste úžasná a silná bytost, cítím jak rozkvétáte do krásy. Pomalu budou i vám jednotlivé části skládačky zapadat do sebe a vy stále víc budete chápat souvislosti a podstatu života zde. Navíc při tom zvládnete ještě podávat pomocnou ruku druhým. Jste obdivuhodná milá Mimozemšťanko.

 

Ničeho se nebojte, důvěřujte sobě i své velké intuicí. Nedala jste si za úkol nic, co byste nezvládla. Velkým, velké úkoly. 

S Láskou a obdivem k vám

Majka Riama

—————

Zpět



Pagerank změřil www.CZIN.eu