Míla - dotaz z 17.9.2011

17.09.2011 13:03

 

Krásný den přeji! Vím, že nic není náhodné a já takto našla Vaše stránky a také dotaz v poradně od Lucii. Jsem moc ráda, že jsem si přečetla Vaši odpověď pro ni, protože to stejné cítím i já - povídám si s anděly, ale s mým mužem, kterého stále miluji, jdeme každý někam jinam. Jsem stále víc unavená z toho, že mě nechápe, chtěla bych víc a víc žít v jiném světě, plném světla, lásky, bez materiálního shánění, které stále víc můj muž preferuje. Mění se on, měním se já, snažím se zůstat nohama na zemi a nejde mi to, chci jinam.

Mám ale velké štěstí, nalezla jsem letos v březnu nádhernou práci - dělám osobní asistentku postižené holčičce, nyní jsme ve třídě s malými autisty. Je to pro mě to nejlepší poslání, které jsem mohla nalézt. Jsem moc ráda, že jsem našla Vaše stránky, dáváte nám tolik! S pozdravem Míla 

 

odpověď:

Milá Miluško,

Vlastně se mě na nic neptáte, ale i tak cítím, že mezi řádky je otázka týkající se vztahu mezi vámi a vaším mužem. Víte, v současné době se velmi často stává, že mezi dvěma partnery je jeden orientován duchovně a druhý materiálně. Jako všechno má svůj důvod, tak i tato skutečnost se neděje náhodou.

 

Abychom se mohli věnovat svému duchovnímu poslání, je postaráno o naše ostatní potřeby (jídlo, oblečení, bydlení, další výdaje) často prostřednictvím partnerů, kteří jsou orientovaní hodně materiálně. Ve 3D, kdybychom byli všichni „ulítlí“ ve výšinách, tak kdo by nám zajistil naše běžné potřeby, nutné denní výdaje a podobně? Možná to tak máte spolu předem domluvené. Myslím tím domluvené ještě před inkarnací do těchto těl. Může se jednat i o zkoušky, které jsme si případně uložili před inkarnací – vyzkoušet svou víru v sebe, vyzkoušet to, že se za sebe umím postavit a říct: „Tady jsem a cítím věci tak a tak.“, apod. Tím, že partner zdánlivě preferuje materiálno, nás vlastně zkouší. Chápete, tu šíři možností?

 

Jedním z důvodů, proč také mezi partnery bývá jeden duchovně orientovaný a druhý materiálně bývá i to, že může být naším úkolem ukázat partnerovi co nabízí jiný pohled na život (kromě toho jeho materiálního). Nemyslím ho nutit do duchovních nauk, seminářů a kurzů, ale jen mu ukázat, co je možné, jak věci mohou fungovat a fungují jinak.

 

Pak také při vlastní Vzestupu vědomí, díky takovémuto uspořádání (jeden tak a druhý tak) dojde k přesunu většího počtu lidí. Milujete-li svého partnera, jistě budete chtít, aby vzestoupil s vámi a pomůžete mu, co budete moci. Je to tak?

 

Drahá Mílo, děkuji vám za váš příspěvek. Jak bychom to měli snadné, kdyby nám všichni rozuměli, chápali nás a byli vstřícní našemu nazírání na svět. Na druhou stranu, nevíme jaký je jejich úkol a jejich cesta. Přeji vám hodně síly vytrvat, zůstávat ve svém srdci v Lásce. Celý Vzestup se již započal a ukotvení ve svém srdci je to nejdůležitější a také nejúčinnější, co můžeme udělat. Ještě přidávám důležitost uvědomění si spojení s Matkou Zemí, s jejím krystalickým srdcem.

PS: za chvíli budeme "doma". :-)

 

Mějte krásné dny. Přeji vám hodně Lásky ve vašem srdci a objímám vás.

Majka Riama

—————

Zpět



Pagerank změřil www.CZIN.eu