Míla - dotaz z 17.9.2011 pokračování

17.09.2011 21:16

 

Milá Majko, ještě k Vaší odpovědi, která se mi moc líbí. Přemýšlím o tom, že máte pravdu, bude to tak, že jsme s manželem své role jistě dostali již před narozením a budu se na to jeho materiálno teď dívat jinak, budu mu vděčná, že mě chce zabezpečit. A já jeho pomalinku  budu směrovat někam do jiných sfér, ne moc nahlas, protože on se brání jakému-koliv náznaku jiných sil, než jen pozemskému životu. Neuznává ani reiki, nikdy si nechce nechat pomoct, ale to respektuji, je to jeho volba. Jsem ráda, že mi alespoň bez řečí trpí moje fantazírování o vílách, andělech, světle, vesmírných energiích....

Zaujalo mě, jak píšete o té matce Zemi, co nemám zapomenout. Máte nějaký postup na propojení s tím krystalickým srdcem Země? Já jsem pořád v přírodě, miluji slunce, prosím ho o energii. Děkuji Míla

 

 

Odpověď:

Milá Mílo,          

Jsem ráda, že jste si v mé odpovědi našla to "své". Hovořím i z vlastní zkušenosti. :-) A co se týká ukotvení svých energií v Matce Zemi - to je v současné době to nejdůležitější! Opravdu. Na svých setkáních a všude kolem sebe to velmi často opakuji a zdůrazňuji vážnost a důležitost ukotvování. Jak jinak by Matka Země mohla získávat láskyplné energie, než přes nás. Hodně zjednodušeně řečeno, fungujeme jako energetičtí vodiči, protože lásku z našeho srdce "posíláme" do zemského jádra. Zde tato energie posílí milovanou Matku Zemi, pak se vrací zpět do našeho těla "posílená" o láskyplné energie od Matky Země. Dá se to vizualizovat takto:

Jsem ve svém srdci, vnímám Lásku a s každým nádechem tuto krásnou energii roznáším do každé buňky svého těla. Tím jako bych rozdmýchávala "výrobu" Lásky ve svém srdci. Čím víc si ji uvědomuji, tím víc jí mám ve svém srdci a kolem sebe. Zářím. :) pak si vizualizuji jak z mého srdce putuje energetický paprsek dolů, přes mé tělo, nohy, k Matce Zemi. Přes mé chodidla se spojí se zemskou mřížkou a putuje paprsek dál, až k zemskému jádru nebo chcete-li, k srdci Matky Země. Obejme jej a zcela jím prostoupí. V tuto chvíli můžu komunikovat s milovanou Matkou Zemí (poděkovat jí, vyjádřit svou úctu, lásku, obdiv, atd.). Pak si představím, že paprsek si "přitáhnu" zpět do svého srdce. Je posílený o láskyplnou energii MZ. Znovu putuje ze zemského jádra k zemskému povrchu, spojí se s zemskou mřížkou a přes chodidla vstoupí zpět do mého těla, do mého srdce. Prodýchám tuto nádhernou energii.

 

Toto stačí. Chci-li jít dál, udělám totéž směrem k Universu a ke Stvořiteli. Opět vyšlu paprsek, který přes korunní čakru opustí mé tělo spojí se s Bohem a posílen o jeho nádhernou energii se vrací přes korunní čakru zpět do mého srdce. Prodýchám i tuto energii ve svém srdci. Toto ukotvení mne rozzáří a mohu si uvědomit sílu Lásky. Určitě si brzy najdete svůj postup, který vám bude vyhovovat. :)

 

Pokud chodíte do přírody, je dobré například při chůzi si představovat, že při každém kroku se s dotykem chodidla se zemí, spouští energetické paprsky z mého chodidla do země. Dělají totéž, co výše popsaný proces, jen zkráceně - spojují mě s Matkou Zemí. Uzemňují mě. Je dobré hovořit s MZ, stromy, atd. To vše mě spojuje s MZ. Jsem-li "usazená" ve svém srdci, má to velký význam z energetického hlediska pro milovanou Matku Zemi. potřebuje mnoho Lásky. Láska je klíč ke všemu.

 

Afirmace, kterou používám já: 

"Mé srdce je diamant a je spojeno se srdcem milované Matky Země. Každý dotek mého chodidla zemského povrchu toto spojení umocňuje a posiluje. Miluji tě Matko Země." 

 

Drahá Miluško, snad se mi podařilo popsat srozumitelně ukotvování v MZ a i jsem dostatečně vysvětlila, proč je to tak důležité. Kdyby cokoliv zůstávalo ještě nejasné, ozvete se. Abyste mohla tyto informace případně předávat dál, je podstatné, abyste sama měla jasno. :) 

 

Jsem ráda, že jsem vás poznala. Jste krásná zářivá dušinka s velkým srdcem. Fandím vám.

S Láskou Majka Riama

—————

Zpět



Pagerank změřil www.CZIN.eu