Martina pokrač. - dotaz z 31.8.2011

31.08.2011 15:25

 

Majko, ano, uvědomuji si téma své závislosti, stejně jako role: oběť a vina a s tím související převzetí zodpovědnosti za svůj život...

Nicméně ani já jsem nebyla svatoušek a mnoho toho, co jsem chtěla mít pod kontrolou u partnerů a čeho jsem se bála, tak jsem sama u sebe neviděla, že dělám a mnohdy jsem si dělala naprosto co chci bez ohledu na jejich pocity...

Jde mi o toto:

Jak vystoupit ze své závislosti prakticky?

A taky mě zajímá, zda máte napojení nahoru a vidíte, zda jsme dvojpaprsky a zda to, co prožíváme, k tomu patří a je to v pořádku.

Za tu dobu, co jsme spolu, jsme se chtěli ve vypjatých situacích rojejít tak stokrát-teda spíše já, nicméně vždy nás drželo cosi dohromady a zůstávali jsme spolu a společně jsme rostli...

Také mě zajímá, z čeho čerpáte, z čeho poznáte, že jsme byli v minulém životě v takovém vztahu...

Nejvíc mě ale zajímá, jak mohu vystoupit z rolí, které mi v životě nesvědčí a jakým způsobem to udělat, aby to bylo napořád...mám za sebou tolik alternativních terapií, ano, vždy jsem o kousek popošla, nicméně si říkám, proč z toho nejsem už venku úplně...někteří lidé nic takového řešit nemusí a jsou si spokojení ve svých životech a radují se a já bych taky ráda, namísto úzkosti z toho, že mě můj milý v současnosti odmítá (já ho odmítala celé roky), vesele žila nezávisle na svém vztahu...

:-)

Děkuji.

Martina

 

Odpověď:

Milá Martinko,

Stále hledáte, snažíte se chytat se různých mouder a rad, chcete odpovědi na své otázky od druhých. Nemusíte se za to stydět, je to běžná praktika většiny lidí.. Ale toto není cesta z bludného kruhu. VŠECHNO, CO HLEDÁTE, MÁTE UVNITŘ SEBE! Všechny odpovědi, všechen klid, lásku, radost a štěstí.

V prvním dotazu jste psala, že jste s přítelem na své duchovní cestě hodně pokročili a toužíte v tom pokračovat. Do toho. Vyhrňte si rukávy a šup do práce. Je to dřina, to mi povídejte, ale výsledek stojí za to. J

 

A jak můžete vystoupit ze své závislosti prakticky? Že si ji uvědomíte, přijmete ji, odpustíte si a rozhodnete se ji pustit – být nezávislá! Vezmu to popořádku.

©      Uvědomit si CO JE V KONKRÉTNÍ SITUACI MÁ ZÁVISLOST A LPĚNÍ. Uvědomit si svou závislost a lpění na čemkoliv, znamená vidět závislost v konkrétních situacích. Uvědomit si, že jsem to či ono udělala kvůli své závislosti, ale bez ní by to vypadalo tak a tak. Uvědomění je počátek.

©      Přijmout ji – znamená přijmout tu část sebe, která se s tímto postojem ztotožnila. Přijímám tedy i závislost, mám jí a patří ke mně.  Jsme omylní lidé, nedokonalí a učíme se. Procházíme svými lekcemi a zkouškami. Máme nárok dělat chyby. Jako je barva černá a bílá, existuje v našem prostředí i závislost a totální volnost. Dvě strany mince. Extrém není vyhovující na žádnou stranu. Je důležitá vyváženost. Většina lidí není jen „dobrá“, má i své „kostlivce ve skříni“. Pokud se vydáte na cestu ke své duši, nutně na vás tito kostlivci budou vypadávat. Je to proto, abyste se poučila a mohla vidět, ten špatný model (program). Přijímáme se však jako celek – s dobrým i špatným. Na další kapitolu je – jak pracovat s tím špatným.

©      Odpustit si – je velmi důležité odpustit si, že jsem byla závislá a lpěla jsem, ať už na čemkoliv. Mám se ráda a můžu si odpustit. Nemusím být dokonalá, mám nárok ve své nevědomosti dělat chyby. Teď už jsem dál a vidím svou chybu a dál ji nebudu opakovat, proto si odpouštím.

©      Rozhodnutí – nebudu opakovat stejnou chybu. Nebudu závislá a lpět. Vím, co to způsobuje za potíže nejen mně, ale i okolí. Budu se snažit krůček po krůčku být jiná – nezávislá, svobodná a vždy si včas uvědomím první příznaky závislosti. A pokud se mi to přesto občas nepodaří uhlídat, nebudu se za to peskovat, ale dám si příště větší pozor. Zvládnu to.

 

Martinko, jestli jste dvojpaprsky, to „nevidím“. Určitě  se to brzy  ukáže. Můžu vás ale ubezpečit, že všechno, co se děje, je v pořádku. Oba procházíte svými zkouškami a lekcemi. Je to vaše „velmi pracovní období“ a oba jej zvládnete. Jste zářivé bytosti, které plní, co si „naplánovali“. Obdivuji vaši odvahu a chuť řešit potíže, které vám život podává.

 

Pokud byste měla pocit, že vám moje odpověď stále nestačí, nabízím vám osobní setkání (terapii), kde bychom probraly konkrétní situace, mohly rozkrýt jejich příčiny a vy byste snáze viděla, co tyto situace vám mají říct a kam vás mají nasměrovat.  Jaké terapie provádím najdete zde na webu, ale vše  je víceméně o důvěře. Věříte-li terapeutovi, je technika terapie druhořadá.

 

Ptáte se na to, jak vím, že jste v některém z předchozích životů byli s partnerem ve vztahu matka a syn (vy jako matka). Tato informace mi byla poskytnuta „shora“ v rámci vašeho prvního dotazu. V rámci terapií dostávám i tyto informace, protože jsou důležité pro klienty.

 

Moje milá, hodně vám fandím a držím palce, abyste překonala tuto životní zkoušku. Otevřete své srdce lásce a pak vše půjde hladce. Láska je klíč k řešení všech problémů, které máme.

 

Objímám vás Majka Riama

—————

Zpět



Pagerank změřil www.CZIN.eu