Kristýna - Příběh vzestupu

30.01.2012 12:24

 

Ahoj,
chcela by som sa podeliť o svoj krásny príbeh vzostupu. To čo sa deje nielen so mnou, ale s celou Zemou a s každou bytosťou je neuveriteľne krásne. V poslednej dobe môžem vnímanie sveta popísať ako magický zázrak prebúdzania  (vraciame sa domov späť k svojej podstate :) )

Môj príbeh je veľmi dlhý, prežila a prešla som si vo svojom živote veľa zmenami, situáciami, ktoré boli poväčšinou ako som v minulosti vnímala "ťažké a zlé". Dnes na základe uvedomenia, prečo som tým všetkým musela prejsť, ich vnímam ako krásne a som za každý jeden moment vo svojom živote neskonle vďačná, lebo ma naučil nesmierne veľa. A tým by som chcela povedať aj vám ostatným, že "najťažšie situácie" nás vždy naučia najviac a len keď prežijeme chlad sme pripravení prijímať teplo. Nikdy nám však život nenaloží toľko, aby sme to neboli schopní prijať, spracovať a na základe toho postúpiť vyššie. "Všetci hore" ako ich často nazývame sú neustále tu okolo nás a MILUJÚ nás nekonečnou LÁSKOU.

Môj život som začala vnímať zázračne pred rokom odkedy vidím a cítim všade naokolo energie. Sú rôzne od malinkatých lietajúcich vibrujúcich svetielok, cez väčšie tmavé kruhy, potom najväčšie svetlé kruhy a tieto sú pospájané do rôznych geometrických obrazcov, ktoré sú najlepšie viditeľné vonku obzvlášť v prírode. Neustále nás obklopujú a vznášajú sa úplne všade. Okrem nich vidím aj rôzne tmavé obrysy. Tieto všetky energie nám momentálne pomáhajú pri prestupe a ladení na naše vyššie vibrácie, zahrňujú nás láskou, poznaním našej jednoty a podstaty a prinášajú nám informácie.

Môj život pred časom prechádzal všetkými týmito zmenami, ktoré určite pociťujú viacerí z vás:

1. Rôzne boliestky tela, špeciálne v chrbte, krku a ramenách.

Je to následok silných zmien v hladine vašej spirituálnej DNA a vo vás sa prebúdzajúceho „Božského semena“. To pominie.

 

2. Pocity bezdôvodného hlbokého vnútorného smútku.

Odpútavate sa od svojej minulosti (tohoto života i životov predošlých) a to spôsobuje pocit smútku. Je to podobný pocit aký majú ľudia, ktorí sa sťahujú z domu, v ktorom vyrastali či žili mnoho rokov do nového domu. I keď sa chcete presťahovať, pociťujete smútok, pretože za sebou zanechávate spomienky, skúsenosti a energiu svojho domova. To tiež pominie.

 

3. Plačete bezdôvodne.

Podobne ako v 2. Je zdravé nechať slzy tiecť, pretože slzy uvoľnia starú vnútornú energiu. To tiež pominie.

 

4. Náhla zmena kariéry alebo povolania.

Veľmi bežné znamenie. Ako sa meníte vy i všetko okolo vás sa mení. Teraz si nerobte starosti s hľadaním „perfektnej“ kariéry alebo zamestnania. To tiež pominie. Ste v prechodnom štádiu a bude možno treba niekoľko zmien zamestnaní, než nájdete to, po ktorom túžite.

 

5. Odtiahnutie od rodinných pút.

Ste spojení so svojou rodinou cez starú Karmu. Keď vystúpite zo svojho starého okruhu Karmy, putá starých vzťahov sa uvoľnia. Bude to vyzerať, že sa vzďaľujete od rodiny a priateľov. To tiež pominie. Po nejakej dobe sa vytvoria vzťahy nové, kde to bude správne. Všetky vzťahy budú ale založené na novej energii, bez karmických pút.

 

6. Neobvyklé cykly spania.

Stáva sa, že sa často budíte medzi 2 až 4 hodinou ráno. Deje sa vo vás teraz mnoho vecí a to vás často prebudí, aby si telo a mozog urobili „prestávku“. To nie je nič vážne. Ak už potom nemôžete usnúť, vstaňte a robte niečo, miesto toho, aby ste ležali v posteli a premýšľali o ľudských problémoch. To tiež pominie.

 

7. Intenzívne, živé sny.

Môžu zahrňovať vojenské a bojové sny, naháňačky a strašidlá. Doslova sa zbavujete všetkej starej vnútornej energie a energie minulosti sú často symbolizované vojnami, útekom pred niekým alebo útekom pred monštrom. To tiež pominie.

 

8. Fyzická disorientácia.

Niekedy sa cítite „úplne neuzemnení“. Budete sa cítiť ako keď nemáte obe nohy na Zemi alebo ako keď sa pohybujete medzi dvoma svetmi. Ako sa totiž vášmu vedomiu prispôsobuje nová energia, telo sa niekedy oneskorí. Snažte sa stráviť viac času v prírode, čo vám pomôže zakotviť tú novú vnútornú energiu. To tiež pominie.

 

9. Viac sa rozprávate sami so sebou.

Budete si viac rozprávať, teda sami pre seba. Z ničoho nič si uvedomíte, že si už „rozprávate“ 30 minút. To poukazuje na novú hladinu komunikácie vo vás vnútorne. To, čo pozorujete ako rozprávanie sám so sebou, je len maličká časť toho čo sa deje vo vnútri. Toto „rozprávanie“ pridá na intenzite a stane sa viac plynulým, jasným a viditeľným. Nezbláznili ste sa, len ste Shaumbra (Lightworkers, Pracovník Svetla) a vstupujete do nového poľa energie.

 

10. Cítite sa osamotení, i keď ste v spoločnosti.

Máte pocit ako by ste boli úplne sami a „mimo“ ostatných ľudí. Môžete dostať i pocit paniky, že sa vám chce utekať od skupín a zástupu ľudí. Ako Shaumbra (Lightworker) idete po Ceste, ktorá je osamelá a posvätná. I keď vám pocit osamelosti pôsobí úzkosť, nemôžete sa prinútiť k tomu, aby ste sa cítili, že náležíte. Tieto pocity osamelosti sú tiež spojené s faktom, že vás opustili vaše životné ukazovatele. Boli s vami počas všetkých pútí všetkými životmi. Bolo na čase, aby ustúpili do pozadia, aby ste boli schopní vyplniť ten priestor svojím vlastným božstvom. To tiež pominie. To vnútorné prázdno sa naplní Láskou a energiou vášho Božstva.

 

11. Strata akejkoľvek vášne.

Možno budete mať pocit, že nemáte chuť robiť vôbec nič. To je normálne a je to len súčasťou procesu. Využite ten čas „na robenie ničoho“. Nesnažte sa to premôcť, pretože to tiež pominie. Podobne ako potrebujete „reboot“ počítač, tak tiež potrebujete na chvíľu vypnúť, aby ste mohli nabrať nový lepší softvér, alebo inými slovami, vašu osobnú božskú energiu.

 

12. Hlboká túžba vrátiť sa Domov.

Táto túžba je asi zo všetkých pocitov to najťažšie ovládnuť. Môžete mať pocit hlbokej a nepremožiteľnej túžby opustiť planétu a vrátiť sa Domov. Nie je to ale „sebevražedný“ pocit. Nie je založený na zlobe alebo frustrácii. Nechcete tým robiť nejaké veľké problémy alebo pôsobiť drámu sebe ani iným. Existuje kľudná časť vo vašej bytosti, ktorá si praje ísť Domov. Hlavný dôvod je veľmi jednoduchý. Dokončili ste vaše karmické cykly. Dokončili ste kontrakt pre tento život. Ste pripravení začať nový život, i keď ste doteraz v tomto fyzickom tele. V priebehu procesu prechodu si podvedome spomínate aké to je byť na druhej strane. Ste pripravení sa prihlásiť na ďalší služobný pobyt na Zemi? Ste pripravení na výzvu vstúpiť do novej energie? Áno, iste by ste mohli ísť Domov, teraz hneď. Bola by to ale veľká škoda, po tak dlhej ceste, po toľkých životoch, odísť než skončí „film“. Naviac, Duch vás tu potrebuje aby ste pomohli ďalším v prechode do tejto novej energie. Budú potrebovať ľudského sprievodcu, ako ste vy, ktorý už zažil Cestu zo starej do novej energie. Tá Cesta, ktorou kráčate teraz, vám dodá tú skúsenosť, ktorá vám pomôže stať sa učiteľom Nového Božského Človeka. Ako je vaša púť tmavá a osamotená, nezabudnite, že nie ste nikdy sami.

 

Momentálne pociťujem neskonalé pocity šťastia, radosti, čo je spôsobené tým, že som začala všetkých a všetko neskutočne milovať až tak, že mi z lásky veľakrát tečú slzy. Nikoho nedokážem posudzovať, na nikoho sa hnevať. Uvedomujem si každučký prítomný okamih, nerozmýšľam už nad minulosťou ani budúcnosťou.

V posledných 5 dňoch na Zem prúdilo prostredníctvom Slnka neuveriteľne veľa silnej energie. Neviem, či ste si aj ostatní uvedomovali tú silu, lásku a výnimočnosť.Moje telo prežívalo transformáciu, vstupovala do mňa silná energia, vibrovala od mojej hlavy a postupne prešla všetkými čakrami. Stále v priebehu dňa pociťujem tieto vibrácie, vstupujú do mňa na temene hlavy ale najviac na čele a sú také silné, že kývu s mojím telom (niekedy mám pocit akoby ma až točili). Je to veľmi príjemný tlak v hlave. Jeden deň som cítila aj menšie závraty, bolela ma hlava, bola som vyčerpaná, ale bol to úplne iný pocit ako keď ste chorý. Táto energia ma dobíjala, menila celú štruktúru môjho tela a ja som vedela, že to tak má byť. Za posledné 4 mesiace som schudla 7 kilo. Nie žeby som odmietala jedlo, jednoducho nepociťujem vôbec hlad a myslím, že ma dopĺňa energiou práve tá všadeprítomná láska. Okrem toho bez ovplyvňovania mením ľudí okolo seba. Najmä priateľov, ale stáva sa mi, že ma zastavujú neznámi ľudia a rozprávajú mi o sebe. Povedia mi, že cítia akoby ma už stretli a ani nevedia prečo sa mi zverujú, ale že mi dôverujú a nikdy predtým to nezažili. Dokážem cítiť, čo si druhí ľudia myslia, čo cítia a čo ich trápi.

Komunikujem s anjelmi a inými bytosťami.


Chcem sa s vami všetkými podeliť o moje posolstvo:
1.zbav sa túžby,nájdeš šťastie
2.ber život ako prichádza, nájdeš pokoj
3.miluj a neubližuj žiadnej živej bytosti,nájdeš lásku
4.ži v súlade s prírodou, nájdeš bohatstvo
5.maj úctu k celému vesmíru,nájdeš cestu k poznaniu

5 bodov vedúcich k prebudeniu: láska, súcit, citllivé vnímanie, existencia v prítomnosti a viera.

Môj odkaz svetu: MILUJ, MILUJ, MILUJ.....

Kristýna

—————

Zpět


Diskusní téma: Kristýna - Příběh vzestupu

Datum: 14.05.2012

Vložil: Emmko

Titulek: Ako ďalej

Ahoj Kristýnka,
Niektoré z pocitov, ktoré opisuješ, zažívam v poslednej dobe, ale neviem ich spracovať. Cítim hrozný smútok a pocit, že do tejto spoločnosti nepatrím. Verejný život, ktorý propagujú médiá a väčšina spoločnosti mi pripadá tak prázdny... a z toho tiež plynúci pocit samoty. Niet sa s kým porozpávať o duchných veciach :(
Toľko v krátkosti moje postrehy.

—————

Datum: 18.02.2012

Vložil: DANKA

Titulek: ANO, ANO, ANO...:-)

Milá Kristýnka, z celého srdca Ti ĎAKUJEM za úžasný článok. Keď som ho čítala, stále mnou "išlo": ANO, ANO, ANO... Úplne do posledného písmenka sa s tým všetkým, čo píšeš, stotožňujem. Svojou životnou cestou som cez rôzne prekážky došla k veľmi podobnému, dokonca si dovolím napísať k rovnakému uvedomeniu, ako Ty, Kristýnka. A dnes som za všetky tie prekážky a bolesti veľmi, veľmi...vďačná. Priniesli mi dar v podobe uvedomenia, prijatia a hlavne...hlavne mi s tým všetkým prišla obrovská sila v podobe Lásky. Lásky bezpodmienečnej, tej najčistejšej a najsilnejšej.. .A teraz už konečne môžem kráčať s "mega dávkou" Lásky v sebe po ceste, ktorá je nádherná a úžasne ladí s mojou dušou.:-) No všetkým tým, čo opisuješ, som si prešla. A bolo to tak správne, lebo teraz to všetko - opäť s Láskou, môžem odovzdávať ďalej všetkým, ktorí to ešte "chvíľu" budú potrebovať :-) Ale už len chvíľu, cítim to tak...a to, čo príde "potom"....hľadám v sebe správne písmenká....hmmm :-) Niet na to slov, to sa dá "len"... jednoducho cítiť :-))) Vďaka, Kristýnka... :-)

—————



Pagerank změřil www.CZIN.eu