Jasmína - dotaz z 3.10.2011

05.10.2011 11:26

 

Dobrý den.Potřebovala bych vaši radu....hodně sem se změnila a nevím co se to semnou děje. Poslední dobou mám ze všeho hrozný strach. Mám čím dál větší vztah k přírodě( starám se o rostliny s láskou, vnímám šumění stromů, vůni květin,pomáhám zvířátkům atd.) A snažím se všem pomáhat a celkově neumím odmítat i kdyby mě někdo využíval.Mívám často dost živé sny a některé se i plní.Dokonce sem párkrát cítila chladivý dotek a také sem viděla i anděla když sem byla v ohrožení. Ale co mě opravdu trápí... mívám hrozné bolesti hlavy,skoro až deprese, hrozně mě bolí mezi lopatkama,cítím se hodně odstrčená pořád se děsím toho,že by se o mně říkalo něco špatného nebo bych snad něco špatného udělala.Mám hodně nízkou tělesnou teplotu (33-34°C) i když to zní neuvěřitelně,ale problém s tym nemám, jenom když mi teplota stoupne na 35-36°C.Někdy mívám takový divný pocit... (začnu se třást a běhá mi mráz po zádech a rozbolí mě hlava) a pak se vždycky něco špatného stane.Nebo (téměř) pokaždé co někomu předpovím se opravdu vyplní.Dále mám trochu problém po emoční stránce... dokážu až moc vnímat pocity jinych lidí a brát je všechny na sebe.Vidívám také různá znamení,přitahuju hodně zvířata,....a takhle bych mohla pokračovat do nekonečna... Nevím co se semnou děje a nevím jak mám s tím naložit, si někdy připadám jako blázen. Máte moc pěknou stránku... sem ráda,že sem na ni narazila. Předem děkuji za odpověď. Přeji hezký den.

 

 

Odpověď:

Drahá Jasmíno,

Díky za váš dotaz. Jsem ráda, že jste ho položila, protože takové změny prožívá v současné době dost lidí. Je to způsobeno tím, že se PROBOUZÍTE. Pokud navštěvujete tyto stránky pravidelně, jistě vnímáte, že se na naší planetě dějí zásadní změny související s Vzestupem vědomí lidí. Na Zemi proudí nové energie, které mají větší vibrace, než ty na které jsme dosud byli zvyklí. Těchto nových energií není třeba se obávat. Naopak. Pomáhají nám připravit se na naši transformaci. Díky nim se také mnoha lidem otvírají schopnosti, které kdysi dávno měli, ale vlivem odtržení našeho vědomí od Vyššího vědomí jsme o tyto schopnosti přišli. To se stalo velmi, velmi dávno. Nyní je čas a příležitost vrátit se znovu k Jednotě vědomí a Lásku opět povýšit na největší dar. Láska je klíč ke všemu – k srdcím, ke spokojenosti, ke štěstí, ke klidu, k radosti. Ne hmota, ale Láska.

 

Vaše „potíže“ jsou tedy způsobené tím, že se otvíráte a připravujete na výše popsaný okamžik. Často si lidé myslí, že vše co se děje, vědí a vidí – tedy pojímají svým vědomím. Ale není to tak. Naše Vědomí pojme jen hodně malinkatou část všeho, co se kolem nás děje. Přípravy na Vzestup vědomí většinou probíhají v našem nevědomí – tedy dějí se, ale mi o tom nevíme, tzn.neuvědomujeme si je. Vám se otvírají vhledy a schopnosti, se kterými neumíte zacházet a dělá vám potíže se s nimi sžít. Požádejte svého duchovního Rádce nebo Učitele, aby vás vedl a ukázal vám, co si s novými schopnostmi počít. Váš rádce může být z oblasti andělů či archandělů, této době je patronem přátelský AA Michael, nebo můžete požádat,  dle vlastního pocitu, někoho z vyšších sfér o vedení a pomoc (Mistr St.Germain, Stvořitel, Jeshua, Matka Boží, zástupce přátelských mimozemských civilizací, Galaktické rady, Universa, atd.). Tento rádce či učitel vám ukáže vše potřebné. Stane se vaším Patronem a ochráncem.

 

Jen připomínám, že třeba myslet také na svou ochranu. Například se „obalit“ do bílého zářivého světla (popřípadě růžového), které propouští energie Světla a Lásky, ale nepustí k nám negativní energie. Vizualizujte si, že tyto energie se od vašeho „obalu – štítu“ odrazí, přemění se na Světlo a Lásku a vrací se zpět ke svému zdroji nebo k tomu, kdo je vyslal. Možností ochrany je víc. Sama jistě najdete ten nejvhodnější způsob.

 

Potíže fyzické souvisí právě se změnami, o kterých jsme výše mluvili. Je třeba hodně pít, chodit do přírody, požádat stromy, aby uvolnily nahromaděné energie a pomohly tak jejich volnému proudění naším tělem. Je dobré cvičit – například jednoduché cvičení 5 Tiběťanů. Toto cvičení uvolňuje a otvírá naše energetická centra – čakry. Jednotlivé cviky s návodem a pomůckami, jsou také na tomto webu. Důležité je se uzemňovat, vizualizovat si své ukotvení v zemském jádru – toto jsme probírali v některém z předchozích dotazů, je tam  uvedená technika i afirmace.

 

Milá Jasmíno, přeji vám hodně síly všechno zvládnout. Jste nádherná, zářivá bytost a máte všechny předpoklady k tomu, abyste rozkvetla jak jarní květinka. Neobávejte se ničeho, strach je jen iluze! Uvidíte, že bez něj se vám půjde mnohem lehčeji. Kdybyste i v budoucnosti cokoliv potřebovala, jsem tu pro vás.Těším se z takových lidí, jako jste vy.

 

S velkou Láskou vás objímám

Majka Riama

—————

Zpět



Pagerank změřil www.CZIN.eu