Dáda - Úsmev na tvári každé ráno!

19.10.2011 11:02

 

Úsmev na tvári každé ráno!

Vždy ma to tiahlo tak nejak k ezoterika, k veciam "medzi nebom a zemou" ale za toto 4-ročné obdobie som sa posunula v mnohom dopredu, aspoň ja to tak vnímam. Veci, ktoré sa mi predtým zdali podstatné, dnes podstatné nie sú, mám iné priority, iné hodnoty, iný pohľad na svet. Zmenila som životný štýl a takisto stravovanie. Prišlo to tak nejak samo od seba, žiadne odriekanie. Prestala som jesť hovädzie a bravčové mäso, len málokedy zjem hydinu a ryby. Viac ma priťahuje príroda, milujem túry v Tatrách ale aj v kraji, v ktorom žijem. Uvedomujem si tú obrovskú silu prírody. V lese vnímam všetko inak ako kedysi. Poteší ma pohľad na motýľa, vtáčika, mám rada šum stromov a zurčanie potoka.

Už dlhší čas pociťujem sem tam ľahké krátkotrvajúce závrate a minulý týždeň prvýkrát som mala v uchu taký zvláštny zvuk akoby ťukanie, cítila som, že mi to neublíži, bolo to zvláštne, ešte som to nepocítila predtým. Stáva sa mi tiež, že vídam rovnaké čísla, väčšinou sú to čísla ako 11:11 na hodinách, alebo do dňa pozriem na hodiny, keď je práve napr. 7:32, 8:32, 9:32 - vždy je tam tá 32 alebo 33, často aj 22 ale vždy je to viackrát do dňa a opakuje sa to už dlhší čas.

Ako som spomenula, od roku 2007 mám ťažké obdobie a práve od tejto doby akoby som cítila "hlad" po informáciach z oblasti duchovna, chcela som na všetko vysvetlenie, pátrala som čo a prečo sa mi stalo to a to v mojom živote, prečítala som veľa kníh z duchovnou tématikou, mnohé tie veci medzi nebom a zemou.

Mám veľa známych ale takmer žiadnych priateľov, niekedy si pripadám iná. Nie namyslená ale jednoducho si nemám s niektorými ľuďmi čo povedať. Asi pred týždňom som stretla známych, s ktorými som už dlhší čas nebola a po rozhovore s nimi som sa čudovala ako môžu rozmýšľať nad takými malichernosťami, išla z nich nejaká závisť, povýšeneckosť, cítila som, že sú myslením niekde dolu. Možno som sa tejto mojej myšlienky aj zľakla, ale ja som to jednoducho v tom okamihu tak cítila a bola som tým zaskočená. Takisto sa necítim dobre v spoločnosti ľudí, ktorí sa stále na niečo sťažujú, sú negatívni a akoby som niekedy tú negatívnu energiu z nich silne vnímala.

Kedysi som sa nad takýmto niečím ani nezamyslela. Učím sa aj pozitívne myslieť, takisto knihy, múdre citáty a podobné stránky ako je tá Vaša mi dodávajú energiu. Som dlhodobo bez práce, cítim sa ako v začarovanom kruhu, ale skúšam si novú prácu vizualizovať a odovzdávam svoje želanie do vesmíru ako objednávku. Verím, že v živote je všetko tak ako má byť. Možno aj ja som mala vidieť život trochu z iného uhlu, možno preto mi osud prihral do cesty veľké bremeno, pretože bez neho by som sa nezmenila.

Prajem veľa zdravia, úsmev na tvári, slniečko každé ráno !

Nech sa Vám darí ! Dada

—————

Zpět


Diskusní téma: Dáda - Úsmev na tvári každé ráno!

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.


Pagerank změřil www.CZIN.eu