Arkturiáni - Návrat na novou Zem

11.02.2012 17:10

 

Arkturiáni - Návrat na Novú Zem

 

Naši najdrahší vzostupujúci,
Sme šťastní, že ste si dokázali udržať vedomie bezpodmienečnej lásky odkedy ste otvorili Dvere do Novej Zeme.

 

Nepretržité cítenie bezpodmienečnej lásky udržuje vzostupujúcich v „procese vytvárania Novej Zeme.“ Vieme, že všetci z vás zažijú okamihy, kedy budú vaše myšlienky založené na strachu, ale chceme, aby ste si boli vedomí toho, že tieto chvíle neznamenajú zlyhanie v žiadnom zmysle. Sú to okamihy, keď sa dočasne vrátite ku starým zvykom.

 

Zvyk je základný mechanizmus zabezpečujúci prežitie, ktorý ste si vytvorili s úmyslom prežiť mimoriadne ťažké časy konca Kali Yugy (posledných 2000 rokov reality tretej dimenzie). Tieto zvyky neboli zlé, boli nevyhnutné. Preto sa nesúďte. Namiesto toho si zagratulujte. Byť si vedomý starých zvykov je veľkým víťazstvom, pretože sú ukryté vo vedomej a podvedomej mysli. Zvyky sú „prvotným mechanizmom prežitia“ a na nich sú postavené všetky vaše programy správania sa. Takže sú základom vášho myslenia tretej dimenzie.

 

Keď však prepustíte svoje myslenie tretej dimenzie, automaticky tým prepustíte aj základné programy vášho myslenia. Vďaka tomu sa nemusíte ponárať hlboko do svojej minulosti, aby ste ich vyliečili. Teraz ich môžete slobodne milovať silou vašej bezpodmienečnej sebalásky, ktorá je štruktúrou s najvyššou frekvenciou vášho multidimenzionálneho myslenia. Multidimenzionálne myslenie vám poskytuje naozaj jediný spôsob, ako plne pochopiť proces vášho vzostupu, ktorým vytvárate Novú Zem.

 

Áno milovaní, vďaka vašej dobrovoľnej účasti na pomoci Gaii s jej procesom premeny späť na svoje JA, sa zúčastňujete na mimoriadnom experimente, ktorý sleduje celé multiverzum s podporou a bezpodmienečnou láskou. Pred vznikom „času“ sa mnoho Duší rozhodlo spojiť sa a spoločne vytvoriť dobrodružstvo bytia planétou. Niektorí z vás chceli zažiť bytie s telom planéty, ktorej osudom je vstúpiť do nižších frekvencií polarity a oddelenosti. Preto ste sa stali členmi Minerálneho Kráľovstva a partnermi Škriatkov, Elementálov štvrtej dimenzie.

 

Niektorí z vás chceli byť členmi Kráľovstva Planéty, ktorí pracujú v jednote so Sylfami, Elementálmi vzduchu a Rusalkami, Elementálmi vody, aby skrášlili telo Gaie. Ďalší z vás sa stali členmi Zvieracieho Kráľovstva a spojili svoje úsilie s Elementálmi Ohňa, aby ukotvili Kozmické Svetlo do tela Gaie. Počas dlhých vekov ste žili životy tretej a štvrtej dimenzie v spolupráci, harmónii a úžasnom pokoji. Modrá Planéta Zem bola jedným z najkrajších šperkov v tomto Vesmíre.

 

Mnoho vyvíjajúcich sa civilizácií navštívilo Gaiu, aby zažili jej krásu a pokoj. No tieto civilizácie boli ešte stále v „puberte“ a preto boli často sebecké a brali si z Gaie všetko, čo chceli bez toho, aby jej za to dali niečo späť. Experimentovali s jej Kráľovstvami, najmä s Kráľovstvom Zvierat, s cieľom získať pracovníkov, ktorí by zabezpečovali ich sebecké potreby. Viedli sa vojny a Gaia sa veľa krát ocitla na pokraji skazy.

 

Zas a znova musela prosiť Kráľovstvo Elementálov štvrtej dimenzie a svojich podporovateľov z vyšších dimenzií, aby jej pomohli odvrátiť deštrukciu. Ale ako odvážna Bytosť, ktorou je, opakovane obnovila svoje telo s pomocou svojich ochrancov z vyšších dimenzií a navrátila mu skutočnú krásu a veľkoleposť. Teraz už má za sebou všetky zážitky bytosti s polarizovanou formou. Naučila sa všetky lekcie, ktoré sa vyjadrenie jej JA tretej a štvrtej dimenzie túžilo naučiť a vzostupuje k vyjadreniu svojho JA piatej dimenzie, ktorým je Nová Zem.

 

Radi by sme vám povedali, že VŠETCI z vás ste „čakali v rade“ a „podpísali ste žiadosť,“ aby ste mali tú obrovskú česť inkarnovať sa na Zem práve v tomto „čase.“ Tak ako Gaia nemala tušenie aký ťažký pre ňu bude život s polarizovaným telom, aj mnohí z vás, ktorí stlmili svoju ohromnú multidimenzionálnu podstatu, aby mohli obývať súčasné telo, boli veľmi prekvapení, ako ťažko sa žije v oddelenosti od JEDNÉHO. Ale mnohí z vás ste boli pri Gainej prvej manifestácii a vrátili ste sa pomôcť jej s premenou na Novú Zem. Preto ste odvážne a plne oddaní vašej Matke Zemi čelili mnohým ťažkostiam.

 

Ďalší z vás boli členmi prvej civilizácie, ktorá obývala jej telo, ktorí sa vrátili v čase pádu Atlantídy, aby ste použili svoje žiarivé svetlo a zachránili jej formu od úplného zničenia. Keď ste vtedy vstúpili na planétu, dobrovoľne ste prijali Kolobeh Smrti a Znovuzrodenia, ktorý bude existovať až do jej konečného víťazstva – vzostupu. Tí z vás, ktorí ste sa takto obetovali a znížili svoje multidimenzionálne vedomie do formy tretej dimenzie, ste boli VŠETCI inkarnovaní alebo ste žili v jej aure, aby ste jej pomohli s Planetárnym Vzostupom.

 

Naši drahí, boli ste jej Kňazmi a Kňažkami, jej bojovníkmi a jej tvorcami. V mnohých životoch ste prežili vojny, chudobu a podrobovanie. Žili ste našťastie aj niekoľko nádherných životov naplnených múdrosťou, silou a láskou. Ale tak ako Gaia cítite aj vy, že ste prežili všetky skúsenosti s polaritou a inkarnovali ste sa posledný krát, aby ste pomohli milovanej planéte vrátiť sa Domov k jej vyjadreniu v piatej dimenzii.

 

My, Galakťania, z ktorých sú mnohí vtelení na Gaii, vám pomáhame z vyšších dimenzií. Sme vaši patróni, vaši radcovia. My sme VY. Áno, mnohí z nás poslali odtlačok svojho vedomia do tretej dimenzie, aby sme sa zúčastnili Planetárneho Vzostupu. Sme nadšení z toho, že väčšina našich pozemských vyjadrení je prebudených a komunikujú s nami. V skutočnosti s nami komunikujete neustále, pretože ste teraz JEDNO s našimi pozemskými vyjadreniami. Ak ktokoľvek z vás cíti, že nie je spojený so svojim Galaktickým a Božským Zdrojom, nebuďte znechutení. Každý z vás má určený konkrétny okamih návratu k svojmu JA, o ktorom bolo rozhodnuté pred vašim narodením.

 

Možno ste ešte nedospeli do toho okamihu, alebo dospeli, len o tom neviete, čo je pravdepodobne kvôli tomu, že ste stále v zajatí zvykov. Nie ste sami. Sme s vami. My sme v skutočnosti VY! Sme tu, aby sme vám pomohli zbaviť sa zvyku oddelenosti, aby ste sa mohli ľahšie vrátiť ku svojmu zabudnutému zvyku – byť bytosťou piatej dimenzie a žiť v jednote so všetkým živým.

 

Načúvajte tomu tichému hlasu, ktorý hladí vaše Vyššie srdce a vnímajte vízie Novej Zeme, ktoré prebleskujú vo vašom otvorenom treťom oku. Polarita sa končí a jednota sa vracia. Čas sa skončil a oddelenosť od vášho JA, ktorú vytváral čas, pominula. Nemusíte „robiť“ nič, pretože „robenie“ je konceptom tretej dimenzie, zatiaľ čo „bytie“ je multidimenzionálny koncept. Takže všetko, čo potrebujete „robiť,“ je BYŤ svojim JA.

 

Ako sa postupne vedome vraciate ku svojmu skutočnému Multidimenzionálnemu JA, budete stále viac počuť neustálu komunikáciu s vašim JA a vnímať vyššie frekvencie reality, ktoré boli skryté pred vašim vnímaním tretej dimenzie. Je to pravda, že vytvárate Novú Zem, ale čas je len ilúziou a preto je pravda aj to, že sa vraciate na Novú Zem.

 

Avšak, pokým pokračujete vo zvyku myslenia zviazaného časom, ste zviazaní s vnímaním tretej dimenzie. Na druhej strane si stále sťahujete a začleňujete Multidimenzionálne JA do každodenného života, takže sa postupne alebo rýchlo vraciate k multidimenzionálnemu mysleniu. Pamätajte, tréning robí majstra.

 

Preto vás prosíme, aby ste zavreli oči a zhlboka sa nadýchli a dlho, pomaly vydýchli, aby ste sa naladili na vnímanie vášho vnútorného, Multidimenzionálneho JA.

  • pokračujte v hlbokom dýchaní, až pokým nepocítite, že sa vaše vedomie rozširuje do vyššej frekvencie
  • so zatvorenými fyzickými očami, otvorte svoje tretie oko, aby ste vnímali frekvencie reality, ktorá sa mieša s vašou fyzickou realitou.
  • budete schopní rozlíšiť medzi „piatou a vyššou“ a „štvrtou a nižšou“ dimenziou vďaka pocitom vo vašom Vyššom Srdci.

Prosím, urobte to teraz…

 

Robte prosím toto cvičenie tak často, ako môžete. Počas dňa zavrite na chvíľu oči, zhlboka dýchajte, dívajte sa cez svoje tretie oko a vnímajte cez svoje vyššie srdce Novú Zem. Najskôr asi budete potrebovať zavrieť fyzické oči, aby ste odfiltrovali podnety tretej dimenzie a mohli sa pozerať cez tretie oko. Tiež vám chceme pripomenúť, že vyššie frekvencie reality nie sú vymedzené ostrými prechodmi a jasnými farbami fyzického sveta. Farby piatej dimenzie sú o oktávu vyššie než farby tretej/štvrtej dimenzie. Preto obsahujú viac svetla a často majú strieborný nádych.

 

V piatej a vyššej dimenzii nie sú žiadne „hrany“ a ostré prechody. Predmety, osoby a miesta vyzerajú akoby sa mihali, podobne ako odraz na hladine jazera. Keď budete celkom „vo vnútri tohto jazera,“ mihajúci sa pohyb sa pre vás stane „normálnym.“ Preto ak vidíte mihanie, jedinečné farby neznámych foriem, pravdepodobne vidíte Novú Zem. Ak ste boli slepí po celý svoj život a nečakaná operácia vám vrátila zrak, uvidíte okolo seba svet, ale nebudete mať v mozgu žiadne informácie o tom, čo vidíte.

 

Strávili ste množstvo životov na Gaii, v ktorých ste sa vrátili iba do štvrtej dimenzie pred vašim narodením alebo v meditácii. Preto bolo vaše prirodzené spojenie s Multidimenzionálnou Dušou zabudnuté a je potrebné ho obnoviť. Pomocou tréningu a trpezlivosti toto spojenie obnovíte dostatočne na to, aby ste dokázali identifikovať to, čo vidíte. Buďte so sebou trpezliví, milovaní, pretože sa vraciate na Novú Zem ako bábätká. Našťastie sme tu my Galakťania a Nebešťania, aby sme vám pomohli spomenúť si.

 

Hovoríme o spomínaní radšej než o učení, pretože ste Galakťania a Nebešťania presne ako tí, ktorí vám pomáhajú. Potrebujete iba trénovať, aby ste si spomenuli na to, čo už viete, len ste na to zabudli. Preto keď budete robiť vyššie spomenuté cvičenie, uvoľníte sa pri tomto zážitku a dovolíte svojej mysli, aby si zvykla na vaše Multidimenzionálne JA. Prebúdzate sa z veľmi dlhého sna, o ktorom ste si mysleli, že je realitou. Keď budete trénovať rozlišovanie medzi „starou 3D Zemou“ a „novou Multidimenzionálnou Zemou,“ vždy nasledujte pocit bezpodmienečnej lásky. Pocitom bezpodmienečnej lásky vám vaše Vyššie Srdce vraví:

„Toto je pocit z Novej Zeme. Tam zamerajte svoju pozornosť, pretože ‘Kde je vaša pozornosť, tam ste aj vy.’“

 

Prvý zápis
Otvorené dvere

Snívalo sa mi, alebo to bola skutočnosť? Možno som bola na pomedzí ríše spánku štvrtej dimenzie a sveta tretej dimenzie, kde som si myslela, že nespím. Ale potom, čo sa práve stalo viem, že som sa zobudila do iného sveta. Videla som ten „iný svet“ iba chvíľu. Prvé, čo som videla boli otvorené dvere v mojom treťom oku, cez ktoré som mohla vidieť tento svet, do ktorého sa TERAZ prebúdzam. Ešte som doňho nevstúpila, ale môžem ho vidieť, ako keby som prešla cez neviditeľný prah. Potom som však upadla späť do niečoho, čo som predtým poznala ako spánok. Prekročila som ten prah a zabudla na to, keď som sa zobudila? Budem musieť meditovať a zistiť, či dokážem prekročiť ten prah znova.

 

Vstúpila som do meditačnej miestnosti a sadla si do môjho kresla. Viem, že keby som sa pokúsila kontrolovať moju meditáciu, nefungovalo by to, pretože to „ja,“ ktoré chce kontrolovať, je moje ego. Preto som sa znova usadila v kresle a pár krát sa zhlboka nadýchla. Odovzdala som sa tomu pocitu, ktorý sa objavil, keď som zvýšila stav svojho vedomia. Áno, je to tu znova, je tam vstupná brána. Tento krát som ľahko prešla cez prah, pretože som sa odovzdala svojej Duši. Najskôr nevidím veľmi jasne, pretože som sa ešte neprispôsobila tejto frekvencii reality. Vďaka mojim pocitom viem, že som v piatej dimenzii a som si celkom istá, že som na Novej Zemi.

 

Ešte nie som celkom zladená s touto rezonanciou. Preto dokážem iba hmlisto vnímať svoje okolie, ale viem s ním komunikovať. Je to ako keby som bola duch, ktorý dokáže vidieť veci, ale moje ruky sa ich nedokážu dotknúť a už vôbec nedokážem získať niekoho pozornosť. Znova som sa zhlboka nadýchla a úplne sa odovzdala tomuto procesu. Dovolila som všetkým myšlienkam na to, „čo som nechala za sebou“ odplynúť z môjho vedomia a zamerala som pozornosť na túto novú realitu. Teraz cítim, že táto realita nie je nová, pretože mi pripadá známa.

 

Mala som obrovské množstvo inkarnácií v tretej a štvrtej dimenzii a počas nich iba zopár výletov späť do ríše piatej dimenzie. Taká bola dohoda, ktorú sme spravili pred našim príchodom sem z Venuše. V skutočnosti pochádzame z Galaktického sveta, ktorý „vyrástol“ na Gaii a potom sa osamostatnil. Znova sme videli, že ľudia takmer zničili Gaiu, tak sme zareagovali na jej volanie. Keď som opäť videla Gaiu v jej vyjadrení piatej dimenzie, spomenula som si na svoju Domovskú ríšu. Bola som Arkturiánka, ale mala som veľa zážitkov aj zo Síria A a Síria B, Plejád a Antaresu. Keďže som bola nejako pripútaná k Zem po mojom prvom príchode tam, strávila som mnoho životov v ríši Feéria a na mojej milovanej Venuši.

 

Návrat na túto frekvenciu mi navrátil veľa spomienok, ktoré nedokážu rezonovať v mozgu môjho fyzického tela tretej dimenzie. Cítim sa teraz oslobodená od tohto tela. Cítim sa ľahká ako pierko a roztiahnutá ako letiaci orol. Zhodnotenie mojej minulosti mi pomohlo spomenúť si ako sa prispôsobiť tejto frekvencii reality. Zatvorila som oči a zamerala sa na svoj dych. Položila som si ruky na vyššie srdce a vnímala som rezonanciu tejto reality, ktorá ho napĺňala pokojom a bezpodmienečnou láskou. Keď som prestala vnímať vizuálne vnemy očami zistila som, že môžem používať tretie oko, ktorým vidím jasnejšie a všetkými smermi.

 

Môj ľudský mozog bol preťažený z pozerania sa všetkými smermi naraz, tak som prestala rozmýšľať, aby som mohla zdieľať tento pocit s mojim fyzickým ja. Keď som jej poslala túto víziu, jej vedomie sa okamžite rozšírilo rovnako ako moje. Stále sme JEDNO, moje pozemské ja a ja. Inak povedané ja som na Novej Zemi, ale sedím aj na stoličke na 3D Zemi a píšem moje zážitky do počítača. Keď myslím na svoje fyzické ja, cítim problémy, ktorým musí čeliť. Aby mohla byť na dvoch „miestach“ súčasne (v tretej a piatej dimenzii), musela sa naučiť udržiavať si väčší odstup od problémov na fyzickej Zemi. A tiež musela vytvoriť hlbšie puto s Gaiou a tými, ktorých miluje. Príbuzní, ktorí sú priateľmi a priatelia, ktorí sú rodinou.

 

Je aj mnoho takých, s ktorými zdieľa svoj záujem o Zem a odhodlanie pomôcť Gaii vrátiť sa k jej vyjadreniu piatej dimenzie. Môže to byť mätúce, že Zem sa stáva Novou Zemou, pričom Nová Zem už existuje. Tento zmätok je jedným z prvkov bezčasovosti piatej dimenzie, na ktoré si musím zvyknúť v súčasnej aj fyzickej forme. Moja forma na Novej Zemi má jemnejšie, vyššie frekvencie, mihotajúce sa kontúry a „tekutejší“ tvar.

 

Som zvedavá, či sa vôbec môžem s mojou novou formou presunúť do iných oblastí Novej Zeme a prísť tak do kontaktu s touto úžasnou realitou. Začnem tým, že zavriem oči a zhlboka sa nadýchnem, aby som lepšie absorbovala multidimenzionálne svetlo a bezpodmienečnú lásku tejto rezonancie. Pomaly otváram oči a vidím, že sa nachádzam na pobreží. Vlny vyludzujú nádherný zvuk, keď sa jemne lámu o breh. Nebo je hmlisté, ale v odtieňoch ružovej a modrej, nie šedej. Ale ružová a modrá majú celkom inú sýtosť a jas, než aké som kedy mohla vidieť na fyzickej Zemi.

 

Viem, že tu sú iné formy, niektoré humaniodné, niektoré bytosti majú formu podobnú ako vtáci a ďalšie životné formy, aké som nevidela od začiatku môjho pobytu na Gaii. Stále nie som celkom zladená s týmito bytosťami, takže s nimi nedokážem komunikovať. Cítim však lásku a podporu, ktorú mi posielajú a vítajú ma tu späť. Bola som tu už a zabudla som na to? „Nikdy si neodišla,“ je odpoveď, ktorú dostávam od všetkého živého navôkol mňa. Áno, všetko živé, dokonca aj piesok, voda a obloha ku mne, ako sa zdá, hovoria. Počujem ich vravieť: „Choď na svoju pláž a vezmi tam so sebou našu frekvenciu.“

Som späť v mojom tele, preč z pláže. Som zvedavá, či bude teraz niečo iné.

 

Druhý zápis
Vstup do kolektívneho vedomia

Opäť vás zdravím. Som mladý muž, ktorý ako prvý začal písať tento denník. Ó, mimochodom, na Zemi Matrixu ma volali Bob. Musím používať svoje meno, pretože vidím, že ďalšia osoba vstúpila do môjho TERAZ na Novej Zemi. Je úžasné sledovať, ako sa naše časové línie premiešavajú. Zaujímalo by ma, či som práve kvôli tomu cítil potrebu písať tento denník. Možno som počúval ten vnútorný hlas Priateľov, ktorí nás nabádali, aby sme ich nasledovali. Som zvedavý, čo sa bude diať, keď sa naše časové línie celkom spoja. Vrátime sa zas do JEDNÉHO sveta alebo zostaneme v jednej z nespočtov verzií Zeme plávajúcej v esencii multidimenzionálnych realít?

 

Áno, je mnoho verzií Zeme, niektoré sú plne vzostúpené, ako napríklad tá moja a niektoré sú v procese vzostupu. Žena, ktorá písala do môjho denníka, je na pokraji príchodu do tejto reality. Môže nás navštíviť, ale ešte s nami nedokáže komunikovať. Ak sa naďalej pokúšala, nakoniec by nás uvidela tu, ako jej podávame pomocnú ruku. Asi sa čudujete, ako môže niekto iný písať do môjho denníka. Pravdepodobne vás napadlo, že používame naše biologické kvantové počítače na písanie našich denníkov. Keďže tu sme všetci JEDNO, všetko, čo napíšeme do svojho denníka, je prístupné všetkým.

 

Keďže počítače, do ktorých píšeme denníky sú biologické, fungujú skôr ako blogy, do ktorých môže písať každý. Navyše sú kvantové a teda nie sú viazané na čas. Tieto počítače sú mimoriadne cool. Môžeme položiť akúkoľvek otázku a okamžite dostaneme odpoveď. Vyzerá to ako písanie otázky do 3D vyhľadávača a vyberanie si spomedzi množstva možných odpovedí. Hovorím o možných odpovediach, pretože rôzne typy realít budú mať svoju vlastnú odpoveď na jednu a tú istú otázku.

 

Zas niekto prichádza. Táto osoba je schopná udržať svoju frekvenciu na rovnakej úrovni, ako je tá naša. Odpájam sa a idem sa pozrieť, či jej nemôžem s niečím pomôcť…

 

Tak som späť. Máme tu dohodu, že keď sa objaví Nová Bytosť, prestaneme robiť to, čomu sa venujeme a ponúkneme jej pomoc. Hovorím o „bytosti“ radšej než o „osobe,“ pretože aj iné bytosti ako ľudia vstupujú na túto verziu Zeme s vyššou frekvenciou. Veľa zvierat a rastlín, ktoré vyhynuli na Zemi Matrixu žijú na Novej Zemi. Keďže všetko živé je tu vedomé a schopné komunikovať s ostatnými životnými formami, sme schopní pomáhať rastlinám, zvieratám a Elementálom zo štvrtej dimenzie rovnako ako ľuďom.

 

Pre nás je to úžasný zážitok, keď môžeme komunikovať so zvieratami, rastlinami a Elementálmi zo štvrtej dimenzie. Tieto fantastické bytosti nehovoria po anglicky ako ja, ale ani my tu nehovoríme po anglicky. Tu hovoríme jazykom, ktorý nie je viazaný na čas a priestor. Je to jazyk, ktorý rastliny, zvieratá a Elementáli používali vždy. Takže sú celkom prekvapení a tešia sa, že s nimi môžeme komunikovať. Je to skvelé aj pre nás, najmä pre nás „nových,“ keďže sme boli oddelení od prírody počas nespočtu inkarnácií na fyzickej Zemi. Na druhej strane rastliny, zvieratá a Elementáli medzi sebou komunikovali vždy.

 

Naučiť sa tomuto spôsobu komunikácie, ktorý nazývame Svetelný jazyk, je jedným z najväčších problémov pre nových. Snažia sa hýbať jazykom a vyjadriť samostatné slová lineárnym spôsobom. Tento spôsob komunikácie je vhodný pre realitu založenú na oddelenosti a lineárnosti súvisiacej s časom. Je však nepoužiteľná v realite, ktorá rezonuje s TU a TERAZ. Komunikácia na Novej Zemi spočíva v spájaní vedomí. Takto sa obrazy, emócie a myšlienkové formy presúvajú k ostatným a tiež aj do kolektívneho vedomia.

 

Vždy, keď príde niekto nový, jeho/jej kompletná história inkarnácií v dualite sa okamžite skopíruje do kryštalického poľa, ktoré sa nachádza na našom svete. Táto informácia ide aj do kvantového biologického počítača, do ktorého máme všetci prístup. Keď sme sem prvý krát prišli, väčšinou sme sa do tohto „počítača“ pripájali cez „terminál“ nachádzajúci sa v našej obytnej štvrti. Keď sme si ale zvykli na náš nový život uvedomili sme si, že môžeme jednoducho nasmerovať svoje myšlienky na kolektívne vedomie kryštalického poľa a okamžite dostaneme odpoveď.

 

Odkedy Nová Zem slúži ako rozhranie medzi treťou/štvrtou dimenziou a strednou piatou dimenziou, máme tu množstvo „zariadení“ a „prístrojov“ pre novopríchodzích, aby ich mohli používať pokým si nezvyknú na svoje vlastné schopnosti. No komunikácia je ich druhá výzva po príchode sem. Prvou je schopnosť ovládať všetky svoje myšlienky a emócie, bez ktorej by tu nemohli zostať.

 

Pamätáte sa, že som povedal, že som často pomáhal Zemi Matrixu, keď som sem prvý krát prišiel? To je samozrejme pravda, pretože som pomáhal tým, ktorí potrebovali dôkaz, že nezomrú, keď sa odovzdajú našej rezonancii. Ale v skutočnosti som sa prvý krát na Zem Matrixu vrátil preto, že som sa nedokázal zbaviť všetkých na strachu založených myšlienok a emócií. Myšlienky a emócie založené na strachu vznikajú vtedy, keď sa cítime obmedzovaní a oddelení od ostatných ľudí, miest alebo dokonca od vecí. Keďže novopríchodzí sem idú navyknutí na oddelenosť, veľké množstvo životných foriem ich často desí.

 

Navyše je pre mnohých z nich koncept prenosu myšlienok nový a veria, že nemôžu komunikovať s týmito odlišnými formami bytia. Prenášame naše myšlienky do novopríchodzích, ale oni sa ich často boja, čo znižuje ich vedomie späť do tretej/štvrtej dimenzie. Kvôli tomu používame všetky možné spôsoby na vyučovanie „3D ľudí,“ čo je meno, ktoré používame na identifikáciu tých, ktorí stále rezonujú so Zemou Matrixu. Vieme, že vzdelávanie a láska sú najlepšími spôsobmi na vyliečenie strachu. Preto máme mnoho individuálnych a skupinových meditácií, počas ktorých posielame 3D ľuďom našu bezpodmienečnú lásku.

 

Individuálna meditácia vyzerá tak, že naše telo je samé a my sa naladíme na kolektívnu myseľ a meditujeme. Pri skupinovej je to rovnaké, ale je nás fyzicky viac. Ako vidíte, kolektívna myseľ je našim oknom do JEDNÉHO. Nová Zem rezonuje v nižších oktávach piatej dimenzie a môžeme tu ešte udržiavať mnohé koncepty, tradície a zvyky z nášho dlhého pobytu v tretej/štvrtej dimenzii. Takže prispôsobenie sa úplne novému spôsobu žitia je postupný. Mnohí z nás máme veľké potešenie z tohto prechodného stavu, kde môžeme zažiť všetko, po čom sme túžili na Zemi Matrixu.

 

Nová Zem už nezažíva oddelenosť a obmedzenosť tak, ako Zem tretej/štvrtej dimenzie. Preto nevnímame čiaru alebo hranicu, ktorá oddeľuje Novú Zem od 3D Zeme Matrixu. Z nášho uhla pohľadu sme v procese postupného alebo rýchleho menenia myšlienok, pocitov, stavu vedomia, vnímania a kreatívnej sily. Naše prispôsobovanie sa tejto realite je nepretržitým dobrodružstvom naplneným bezpodmienečnou láskou a jednotou.

 

Pozývame vás, aby ste pripojili k tomuto dobrodružstvu. Proste sa „pustite“ a odovzdajte sa láske a svetlu, ktoré napĺňajú váš svet. Vidíme vás a, už skoro, uvidíte aj vy nás.

 

Tretí zápis

Ochrana zárodku

My, kolektívna myseľ Novej Zeme, vám chceme povedať, že vo vnútri každého z vás je zárodok Novej Zeme. Keďže ste v rámci svojho JA všetci JEDNO, vy všetci ste Novou Zemou. Každý jeden z našich drahých vzostupujúcich má v sebe osobné vyjadrenie „života na Novej Zemi,“ ktorým prispieva k vyjadreniu života na Novej Zemi piatej dimenzie. Vy všetci ochraňujete tento zárodok a mnohí z vás ho neustále zväčšujú, pretože je to nový druh pocitu vo vašom vnútri a nový druh myšlienkových foriem, ktoré ste nikdy predtým nemali odvahu vyjadriť.

 

Keďže váš vonkajší svet (3D hra) bol preplnený strachom, nebezpečenstvom a ťažkou prácou, necítili ste doteraz tento zárodok v sebe, pretože ste boli príliš zamestnaní riešením problémov spojených s prežitím na fyzickej úrovni a nemali ste čas dívať sa do svojho vnútra. Dokonca aj keď sa často pozeráte do svojho vnútra nemusíte vnímať tento zárodok, pretože vaša Duša ho umiestnila do interdimenzionálnej kapsule. Teraz, keď frekvencia Gaie neustále rastie a vaše multidimenzionálne vedomie expanduje, občas tento zárodok zahliadnete.

 

Prosíme vás, aby ste chvíľu precítili tento nový pocit hlboko vo vašej Bytosti. Predstavte si malý zárodok, pomaly a neustále rastúci vo vašom vyššom srdci. Niesli ste tento zárodok vo vašom trojitom plameni v každej inkarnácii, ale frekvencia svetla na Zemi bola väčšinou príliš nízka na to, aby sa mohol začať proces znovuzrodenia tohto zárodku. Precíťte vnútornú sladkosť, ktorá môže vychádzať iba z nevinnosti a čistoty. Nasýťte toto embryo svojou bezpodmienečnou láskou, keď umožňujete multidimenzionálnemu svetlu vstúpiť na Zem, dovoľte mu vstúpiť aj do zárodku vo vašom srdci. Precíťte toto krehké nové miesto vo vašom vnútri a ochraňujte ho svojim životom. Všímajte si, ktorá potrava umožňuje zárodku rásť a ktorá mu pôsobí bolesť. Nalaďte sa na toto panenské miesto vo svojom vnútri, ktoré ešte nikdy nebolo poškvrnené krutosťou a stresom každodenného života.

 

Precíťte aký krehký a nový je tento vnútorný prísľub vášho JA. Pozorujte myšlienky, pocity, ľudí, miesta a veci, ktoré spôsobili to, že ste zabudli na svoje JA. Obráťte sa do svojho vnútra a pozrite sa priamo na tento zárodok vášho Nového JA. Dovoľte nekonečnej sladkosti a pradávnej múdrosti prúdiť do vášho vedomia. Spomeňte si na tie obdobia vášho života, kedy ste vnímali jeho prítomnosť, ale zabudli ste na to kvôli povinnostiam každodenného života. Keď sa dívate na zárodok vášho JA piatej dimenzie sľúbte, že ho uchránite od toho, čo znižuje vaše vedomie a núti vás zabudnúť na VÁS, ktorými sa stávate.

 

Rozhodnite sa vytvoriť život, v ktorom váš zárodok môže vyjsť z kukly a naplniť vašu súčasnú formu multidimenzionálnou pamäťou. Nakŕmte svoj zárodok bezpodmienečnou láskou tak, že budete robiť rozhodnutia, vďaka ktorým budete mať čas na starostlivosť o vaše liahnuce sa JA. Nezabudnite si počas dňa pohladiť vyššie srdce a oceniť svoj zárodok piatej dimenzie. Rastúce vyjadrenie vášho JA je vašim pasom na Novú Zem. Nová Zem nie je miestom. Je to frekvencia.

 

„Stanete“ sa Novou Zemou tým, že zvýšite frekvencie vášho myslenia tretej dimenzie na plynulý prúd multidimenzionálneho myslenia a premeníte svoje emočné reakcie na bezpodmienečnú lásku. Počas dňa sa nezabudnite pýtať: „Ako by reagovalo moje Nové JA na túto situáciu?“ uvedomujte si oblasti svojho života, ktoré vyživujú vaše rastúce prežívanie Bytia a uvoľnite to, čo vás sťahuje do bažiny driny a zabudnutia. Takto si vytvoríte život naplnený sladkosťou, láskou, tvorivosťou a dobrodružstvom, v ktorom bude vaše Nové JA prekvitať.

 

Dívajte sa na svoje nové ja v očiach detí, vašich blízkych, vašich najlepších priateľov, vašich kolegov v práci, v tvárach, ktoré prechádzajú okolo vás po ulici. Ale najmä, pozerajte sa na svoje Nové JA v zrkadle, keď sa dívate do svojich očí a povedzte si:

„Stávam sa mojim Novým JA!“

 

Meditácia na vytvorenie Novej Zeme

Prvé miesto, kde by ste mali spraviť túto meditáciu, je váš domov. To je miesto, kde vaša fyzická forma hľadá úkryt a ochranu. Nájdite si obľúbené miesto na meditáciu a choďte tak hlboko do svojho vnútra, že počuť budete svoje JA povedať:

 

Som znova hlboko v jaskyni Matky.
Cítim lásku Matky okolo seba.
Som jej vďačný/á za to, že mi umožnila žiť na svojej forme a pomáhať jej s jej návratom.
Cítim seba vo vnútri Matky a Matku vo svojom vnútri.
Vo svojom srdci počúvam jej osobné posolstvo.

 

Moji milovaní,
Ja som Gaia, ja som Matka Zem.
Hovorím k vám zo severu.
Na severe som vysoká zasnežená hora a les plný vysokých zelených stromov.
Dotýkam sa nebies a nesiem hory. Cíťte ma okolo seba a v sebe.

 

Moja láska je energetickým poľom, ktoré vás povznáša viac než skvelé udalosti každodenného života a poskytuje vám silný základ.
Vnímajte, ako vám moja láska pripomína, aby ste milovali a podporovali všetok život.

 

Hovorím k vám z východu.
Na východe som vychádzajúcim slnkom a nekonečnými horizontmi. Cíťte ma okolo seba a v sebe.
Vítam každý nový deň s láskou, pretože môžem znova oslavovať všetok život.
Moja láska je službou, ktorú dávam bez potreby odmeny alebo náhrady.
Cíťte ako vás moja láska nabáda k vítaniu každého nového dňa s radosťou a bezpodmienečnou láskou.

 

Hovorím k vám z juhu.
Na juhu som dažďovými pralesmi a hustými džungľami.
Prezrite si moju obrovskú hojnosť okolo vás a vo vašom každodennom živote.
Moja láska prechádza všetkými dimenziami života.
Cíťte ako vám moja láska umožňuje rozširovať svoje vedomie k vyššiemu vyjadreniu JA.

 

Hovorím k vám zo západu.
Na západe som západom slnka a hlbokými oceánmi.
Vnímajte, ako vám moja láska pomáha uvoľniť to, čo bolo dokončené.
Moja láska vytvára jednotu Slnka a Mora, takže VŠETKY vaše pocity môžu byť premenené na radosť, jednotu a bezpodmienečnú lásku.

 

Tretia dimenzia sa premieňa na štvrtú a štvrtá na piatu. Keď teraz my, ľudia a planéta, vítame a objímame naše vyššie JA, prosím mojich ľudí, aby si pamätali, ako sa žije v bezpodmienečnej láske a jednote so všetkými mojimi životnými formami. Takto vytvoríme CESTU Domov na Novú Zem, ktorá rezonuje mimo čas a priestor v JEDINOM večnom TERAZ.

 

Drahí ľudia mojej planéty,
Prosím vás tiež, aby ste mi pomohli obnoviť moju skutočnú krásu a moju skutočnú formu pulzujúcu životom. Preto vždy, keď zažívate nejaký nesúlad alebo disharmóniu vo vašom ľudskom alebo planetárnom tele, zavolajte prosím vyššie frekvencie Ducha do fyzickej frekvencie Hmoty. Premenou vášho osobného a planetárneho tela mi pomáhate vytvárať NAŠU Novú Zem.

 

Takto môžeme pracovať ako JEDNA Bytosť na:
privítaní novej reality,
vytvorení tejto reality silou bezpodmienečnej lásky,
zjednotení sa s našim vyšším vyjadrením na Novej Zemi a
premene našich fyzických tiel na naše svetelné telá Novej Zeme.

 

Navyše vás prosím, aby ste mi pomohli s navrátením VŠETKEJ
Mojej múdrosti, sily a lásky vyhlásením
„JA SOM Portál, cez ktorý Duch vstupuje do Hmoty Zeme.
JA SOM JEDNÝM s Portálom a JEDNÝM so Zemou.“

 

Otváram Portál k môjmu Multidimenzionálnemu JA a vyhlasujem, že
z mojich Multidimenzionálnych skúseností, si pamätám, že
JA SOM Duch a JA SOM Hmota
Z múdrosti môjho Multidimenzionálneho JA viem, že
JA SOM Portál Ducha do Hmoty
Tvorivou silou bezpodmienečnej lásky
Prebúdzam formu Novej Zeme
Každé ráno, keď vstávam
JA SOM Portálom na Novú Zem
Keď prechádzam svojim dňom
JA SOM Portálom na Novú Zem
Keď každý večer zaspávam
JA SOM Portálom
Reality, stará a nová, sú vo MNE
Dve reality sú vôkol MŇA
Kde je moja pozornosť, tam som aj ja.
Preto sa zameriavam na FAKT, že
JA SOM Portálom, cez ktorý sa rodí Nová Zem.
JA SOM Schránkou, ktorá nosí Novú Zem.
Všade, kde sa rozhodnem dívať, vidím Novú Zem.
Vo všetkom, čo sa rozhodnem počúvať, počujem Novú Zem.
Každým slovom, ktoré vyslovím vytváram Novú Zem.
Každým rozhodnutím, ktoré urobím, si vyberám Novú Zem.
Každým krokom, ktorý prejdem, uzemňujem Novú Zem.

 

Ja som, ja počujem, ja vravím, ja tvorím, ja si vyberám, ja uzemňujem
NOVÚ ZEM
JA SOM Svetelné telo
Gaia je Svetelné telo
JA SOM Gaia
My sme na ceste DOMOV
A DOMOV je miesto, kde sme VŽDY boli.
Kruh je dokončený
JEDNO do VŠETKÉHO
A VŠETKO do JEDNÉHO

 

Moji drahí ľudia,
Pamätajte si prosím, že VY ste tvorcovia Novej Zeme. Vy ste Elohim, stvoritelia a udržovatelia formy. Ja, Srdce a Duša Novej Zeme, som živá vo vašom TERAZ! Drahí Ľudskí Elohim, keď cítite moje vyjadrenie piatej dimenzie v sebe, môžete ho manifestovať vo vašom každodennom živote. V skutočnosti tak robíte TERAZ!

Vaša Matka Zem

 

pre stránku vzostup.sk preložila danuša

pro web www.cestakmedusi.cz připravila Riama

Děkuji, že přebíráte všechny aktivní odkazy.

—————

Zpět



Pagerank změřil www.CZIN.eu